BSO-bezoek

BSO-groepen zijn welkom tijdens de reguliere openingstijden en vakanties, mits er van tevoren wordt gereserveerd. De maximale groepsgrootte is 24 kinderen en we vragen om met 1 begeleider per 6 kinderen te komen. Met het reserveren van een BSO-bezoek geldt een speciaal tarief van €5,- per kind. Het UMU is gericht op kinderen in de leeftijden van 8 – 14 jaar.

De groep wordt ontvangen door een “Kennismaker” en er wordt gestart met een korte uitleg over het museum. Hierna kan de groep zelf op onderzoek uit door het museum. Workshops kunnen niet vooraf worden gereserveerd. Hier kan de groep aan mee doen als deze worden aangeboden. Willen jullie ook een bezoek aan de Oude Hortus brengen? Houd er dan rekening mee dat er een vijver is en dat sommige planten giftig zijn.

Voor een BSO-bezoek is er een speciaal tarief van €5,- per kind en de begeleiders kunnen kosteloos mee. Voor kinderen met een Museumkaart hoeft niet betaald te worden. Daarnaast zijn er speciale lockers voor groepsbezoek. De betaling kan achteraf per factuur worden voldaan.
Behalve BSO’s zijn andere kindergroepen zoals N.S.O’s,  sportverenigingen en scoutings ook van harte welkom. Voor schoolgroepen hebben we een speciaal educatief aanbod.

Aanmelden kan door te mailen naar onderwijs.umu@uu.nl en is mogelijk in tijdsblokken van 10:00-11:30 uur en van 14:00-15:30 uur. In verband met de personele planning is reserveren binnen twee weken voor aanvang niet mogelijk.